vineri, 25 decembrie 2009

La Mulţi Ani! Voluntari...




La Multi Ani!

tuturor voluntarilor...
care au creat
prestigiul Moldovei in lume...


Noi ne mândrim că am fost primii,
că am produs bucurie în sufletele
a peste 55000 de copii şi tineri
de pe toate continentele,
că am implementat câteva sute de proiecte,
doar pe muncă de voluntariat,
că am creat peste 50 de noi structuri non-guvernamentale,
active şi foarte originale,
că i-am convins să fie voluntari
pe mii de cetăţeni...
Anul 2011 este declarat
Anul European al Voluntariatului...
cînd se va sărbători 10 ani al voluntariatului european.
Dar noi deja avem un stagiu de 20 de ani de voluntariat...
Şi Spectacolul de Excepţie
de la 10 ianuarie 2010
de la Palatul Naţional
îl dedicăm tuturor celora
care au făcum cel puţin un bine
pentru comunitatea în care trăieşte,
sau măcar unui singur om i-aţi adus o bucurie...

Primii Voluntari din Moldova

Niciun comentariu: